niedziela, 7 sierpnia 2016

Hokejowe przedmioty w sklepie i olimpijskie futro

Do gry zostały dodane nowe przedmioty w związku z nadchodzącą Ligą Mistrzów hokeju na lodzie.
Warto zwrócić uwagę, że po raz pierwszy w tych rozgrywkach zagra polski zespół - Comarch Cracovia.








Muszę Wam się pochwalić, że od małego zabierano mnie na mecze tej drużyny, zawsze starałem się zdzierać gardło i dopingować tak głośno jak tylko się dało. Do tej pory odwiedzam często stadion na ulicy Siedleckiego, jednakże bardziej ciągnie mnie w stronę piłki nożnej. Z przedmiotów na powyższym zdjęciu bardziej podoba mi się maska, jest ona jednym z symboli "hokejowych" sympatyków Cracovii.







Drugą rzeczą jest kask, który bardzo dobrze chroni przed bolesnymi zderzeniami z deskami na bootcampie lub przed agresywnymi szamanami :D.
Dobrze, dobrze... Chyba troszeczkę za bardzo się rozpisałem nie na temat ale może kogoś ciekawskiego to zainteresuje.
Kolejną nowością jest futerko, które również ma charakter sportowy, lecz nawiązuje ono do Igrzysk Olimpijskich w Rio i muszę przyznać, że wygląda całkiem przyzwoicie.








Wraz z nim dodano nowy tytuł Marathoner (Maratończyk). Można go zakupić za 6 papryczek.
To na tyle nowości w tym wpisie. Za niedługo wyczekujcie kilku wpisów opisujących mój pobyt w Anglii.


6 komentarzy: