poniedziałek, 27 czerwca 2016

Plany na wakacje, wytłumaczenia i wyniki konkursu

Witajcie! Przepraszam za moją bardzo długą nieobecność, była ona spowodowana problemami z moim laptopem - psującymi się podzespołami. Postanowiłem jednak nie zakupywać nowego laptopa, lecz kartę graficzną. Zresztą ten czas na odpoczynek był mi bardzo potrzebny, miałem wiele czasu na przemyślenia i uświadomiłem sobie, że warto będzie prowadzić dalej dla Was bloga. W dodatku moim kolejnym celem będzie utworzenie plemienia blogowego, ale o tym w innym razem.














Teraz co nieco o wakacjach. Na wakacje wyjeżdżam na 7 dniowy sportowy obóz i najprawdopodobniej do Anglii, z której wracając odwiedzę chwilowo Francję. Jadąc dalej przejadę przez Belgię, Holandię i Niemcy, ale postanowiłem nie robić tam długich postojów. W Anglii z pewnością postaram się porobić jak najwięcej zdjęć i przyswoić Wam tamtejsze warunki i życie. Mam też kilka innych planów, których już nie zdradzę :P.
Na koniec długo oczekiwane wyniki konkursu blogowego!
1. miejsce: Elowaaty
2. miejsce: Cyrcu
3. miejsce: Lucjamyszka
4. miejsce: Pinkisiu
Zwycięzców proszę o kontakt do dnia 15 lipca (od 3 lipca do 10 jestem na obozie). Skontaktować możecie się na czacie blogowym, w komentarzu lub na Transformice.
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmartwych Powstałem `Kendall12

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Damian :) Jak mnie długo nie było to coś się działo? :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, wygralam coś, nie spodziewalam sie normalnie xd
    i ten screen ze mną i lisolakiem. kocham po prostu.
    -Pinkisiu

    OdpowiedzUsuń