sobota, 7 maja 2016

KONKURS blogowy

Witajcie myszki! Mam dla Was konkurs z okazji 1000+ wyświetleń na blogu. Waszym zadaniem będzie:
1.Dołącz do listy obserwatorów bloga (prawy pasek bloga).
2.Napisz komentarz z twoją nazwą.
Jak widzicie konkurs jest bardzo łatwy i mam nadzieję, że dużo myszek weźmie w nim udział :).
Oto nagrody:











Dodatkowo osoba, która zaprosi najwięcej osób do konkursu, otrzyma dużą ilość przedmiotów z ekwipunku. Jeżeli kogoś zaprosiłeś, poproś go o dopisanie w jego komentarzu "Zaproszony/a przez: twoja nazwa".
Chciałbym podziękować wszystkim osobom, które pomogły mi w zdobyciu tak licznej ilości nagród! Miejsca wyłaniane będą poprzez losowanie. Konkurs będzie trwał do 1 czerwca. Zaraz po nim ogłosimy następny, lecz tym razem "Wakacyjny Konkurs". Oczywiście losowanie będzie udokumentowane!
PS: Truskawki otrzymacie w postaci kodu, bez żadnego podawania haseł i innych :).

74 komentarze:

  1. No niech będzie. Pierwszy!
    Mrkapii

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i biorę udział! ~Fapianxx

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki za wynik :p
    -Thelumix

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, w takim razie miejmy pewność że nie wygram tak jak i w rekordowym losowaniu lotto...
    Oczywista

    OdpowiedzUsuń
  5. No to spróbuje
    Cyrcu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie gratuluje z okazji ponad 1000 wyświetleń na blogu !!!! Ja kiedyś chciałem stworzyć bloga ale uznałem że jest z tym za dużo pracy a do tego dochodzi jeszcze, że ja nie mam czasy bo mam szkołe. Bardzo Cie właśnie przez to podziwiam, bo wiem, że to zajmuje jednak sporo czasu prowadzenie takiego bloga.Z mojej strony to tyle pozdrawiam

    Kamil3753

    OdpowiedzUsuń
  7. Milusiiiaaa
    Może mi się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jo Być Malusilis, czyli Malu ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Anosierra w trf jestem :D <3 Ps : Jedyna taka w Polsce i na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czternastka, pozdrawiam mam nadzieje że zostane wylosowana <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Violetdraw
    Zaproszona przez Pinkisiu

    OdpowiedzUsuń
  12. Pinkisiu
    czuje w moich udach że wygram


    bae

    OdpowiedzUsuń
  13. Elow aaty
    Elowaaty

    OdpowiedzUsuń
  14. No, też wezmę udział ^^
    Slonamyszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej to mój pierwszy raz w konkursie obserwuję tego bloga nazwa Kupalena

    OdpowiedzUsuń
  16. Bartene
    Pomysłodawca nazwy bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazwa: Algemii

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No dobra, może mi się uda.
    Natkusha~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak wygram strona dostanie jeszcze więcej obserwatorów, 80

    OdpowiedzUsuń
  21. ołkaj Gwiazdorhhhg

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh, taki konkurs to coś dla mnie :D

    Nic nie robienie i czekanie na wyniki, heh.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia uczestnikom konkursu
    ~Kokadella

    OdpowiedzUsuń
  23. w końcu jakiś sensowny konkurs :)
    ~Lodzikrem

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm..w sumie czm nie:D
    Merlija

    OdpowiedzUsuń
  25. Uuuuu całkiem jak w lotto
    pewno nie wygram xd
    Lucjamyszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Biore udział. nick: homikowezoo
    ps na tfm mam tten błąd orto.

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział

    ~Kataraiaang

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział. :) Nick: Arrew1

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział w konkursie :)
    ~Minkay

    Życzę też powodzenia do autora bloga w prowadzeniu go, oraz do myszy które też biorą udział w konkursie :>

    OdpowiedzUsuń
  30. pozdrawiam cieplutko:^)
    Szeelka

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :P
    Cleosandy

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się (:
    Catoixiixi

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział
    Nekokotka :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział!
    ~Paulinalip

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny Blog, nawet nie myślałam że istnieje tak to bym dawno zaczęła obserwować.
    i biorę udział w konkursie, szkoda że nie ma na np. narysowanie artu na bloga itp. Tylko komentarz ;-; ale ok.
    (TFM: Tenczowa927)

    ░░░░░░░░░▄░░░░░░░░░░░░░░▄
    ░░░░░░░░▌▒█░░░░░░░░░░░▄▀▒▌
    ░░░░░░░░▌▒▒█░░░░░░░░▄▀▒▒▒▐
    ░░░░░░░▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐
    ░░░░░▄▄▀▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐
    ░░░▄▀▒▒▒░░░▒▒▒░░░▒▒▒▀██▀▒▌
    ░░▐▒▒▒▄▄▒▒▒▒░░░▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌
    ░░▌░░▌█▀▒▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
    ░▐░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒░░░▒▒▒▀▄▌
    ░▌░▒▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
    ▌▒▀▐▄█▄█▌▄░▀▒▒░░░░░░░░░░▒▒▒▐ <-- X'D pieseł mówi ,,truszkawka" ♥
    ▐▒▒▐▀▐▀▒░▄▄▒▄▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▒▒▌
    ▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▐
    ░▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒░▒▒▒▌
    ░▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▄▒▒▐
    ░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▄▒▒▒▒▌
    ░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀
    ░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀
    ░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

    OdpowiedzUsuń
  36. spróbuje Ewelinaaa12

    OdpowiedzUsuń
  37. A czemu by nie spróbować? xd Nick Coolybunny

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny Konkurs ^^ Spróbuje
    Moja nazwa na TFM: Masamineko

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepraszam ale wyniki podam dopiero za kilka dni. Obecnie mam problemy z komputerem i będę musiał zakupić nowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń