sobota, 28 maja 2016

Event Piracki

Ahoj szczury lądowe! Do gry została dodana Piracka przygoda, a wraz z nią kilka nowości.
Nowe przedmioty w sklepie:









Event polega na przepłynięciu statkiem na drugi brzeg. Oczywiście nie może być zbyt łatwo i po drodze spotyka nas sztorm. Myszki, które dotrą do norki otrzymują złoty bilet. Podczas podróży zauważyłem na
dnie Eliash - szamańską boginię, która zawitała do naszej gry w marcu. Trudno mi powiedzieć jak mogła się tam znaleźć, najprawdopodobniej przegrała walkę z bogiem kowadeł.
Tak prezentuje się mapa.




Do zdobycia:
NOWE!«Buccaneer» -wymień za 25 biletów w wiosce.
«Kapitan Nemouse» -wymień za 50 biletów w wiosce.

 
-wymień za 50 biletów w wiosce.

-zakup futro rekina.


-Papuga do ekwipunku. Zakup w wiosce. 


 -Wymień w wiosce za 150 piór.


Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem. Piszcie w komentarzach czy chcecie wpisy na jakiś konkretny temat. Do następnego!
Ps:Przypominam o trwającym na blogu konkursie! >Konkurs<
 

 

5 komentarzy:

  1. Hej!
    Ile masz lat, tak BTW?
    Widziałem twój blog o Panfu, szkoda, że je tak bezczelnie zamknęli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja jestem z bloga o Panfu widocznie są ludzie co po Panfu zaczynają na transformice :D O Panfu się nie rozpiszę, choć bym chciała. PONIEWAŻ SIĘ ROZPŁACZĘ Ale powiem że to cudowna gra i grałam do momentu kiedy zamknęli Panfu brak chatu mnie nie zniechęcił :)
    Grałam na panfu i na transformice, bo moje konto istnieje od 2015 roku.
    OBECNIE zaczęłam 46 lvl
    nazywam się Damaburzy. Cieszę się że ktoś zna i Tfm-skrót od transformice oczywiście, chociaż każdy o tym wie...- i panfu.
    Miłe dzieciństwo...
    Dzięki za czytanie MYSZKO-PANDY
    ~Damaburzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że są! Spotykam coraz częściej przypadkowo osoby, które niegdyś grały w Panfu a teraz w Transformice. Już za niedługo powstanie plemię blogowe i tam wszyscy będziemy mogli się spotykać i wspólnie poczatować.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Przepraszam moje konto na transformice ustnieje od 2015 Konto panfu dawno założyłam
    Sorry za błąd

    OdpowiedzUsuń