poniedziałek, 11 lipca 2016

Event Rolnicza Przygoda

Hej! Na początku wakacji do gry zawitał dwumiesięczny event. Przepraszam, lecz nie mogłem napisać wpisu wcześniej, bo wyjechałem na obóz sportowy.
Do sklepu dodane zostały nowe przedmioty:











A w nich miła niespodzianka, czyli przedmioty szamana.
Na mapach zaczęły pojawiać się losowe nasiona, grabie, biedronki, konewki oraz nawozy, aby je zebrać wystarczy w nie wejść, zabrać serek i wrócić do nory.
Tak prezentuje się mapa:
Event polega na hodowaniu roślin na naszej farmie. Żeby zasiać nasze rośliny wystarczy kliknąć na jedno z naszych pól. Użycie konewki i nawozu sprawi, że nasza roślina szybciej urośnie, grabie służą do usuwania chwastów a biedronki do zjadania zielonych mszyc. Klikając na Papaille możemy zaopatrzyć się w nasiona, kulkę szamana i tytuł. Po upłynięciu czasu i zakończeniu mapy, nasze rośliny nie znikną. Będziemy mogli się nimi dalej zajmować na następnej mapie. Zebranymi roślinami możemy zamienić się z Papaille i zyskać nowe nasiona.



Nasiona kolejno to: stokrotka, pomidor, jagoda, winogrono, cytryna, papryczka.
Do zdobycia:
NOWE!«Farmer» -kup za 30 cytryn.

-wymień za 4 czerwone papryczki u Elise.

-wyhoduj kwiat lotosu (najprawdopodobniej rośnie około 60 map).

-zakup futro biedronki.

-zakup w wiosce.

-wymień za 1 czerwoną papryczkę u Papaille.


Do następnego!

2 komentarze:

  1. Cześć Damek please wejdź na FB i pogadajmy od tych kilku miesięcy ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie to jak mi pomagasz lecz ja jeszzcie nie mam tego eventu ale dzięki

    OdpowiedzUsuń