niedziela, 24 kwietnia 2016

Witajcie na blogu

Witam i przedstawiam mojego bloga, adresowanego głównie do graczy Transformice.
Kieruję go zarówno do tych, którzy grają od pewnego czasu, jak i tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z myszkami. Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować Adikowi (Adikciba) i Pinkisiu za olbrzymią pomoc przy tworzeniu tego bloga. 
A teraz troszeczkę o mnie. Na początku się Wam przedstawię, mam na imię Damian, mieszkam nieopodal Krakowa. Możecie kojarzyć mnie z mojego wcześniejszego dosyć sławnego bloga o Panfu (Panfu - Świat Damka). Moja nazwa w grze to Kurczaczeek. Taka mała sympatyczna myszka z zawsze założonym dziobem. Najczęściej przebywam w pokojach vanilla bądź w edytorze map.
Ale jak to! Kurczak?! Zastanawiacie się dlaczego tak nazwałem moją postać? Postaram się Wam opowiedzieć jak najkrótszą wersję tej historii.
 A więc kiedy miałem jakieś 7/8 lat i mieszkałem z dziadkami (Uwierzcie, że mieszkanie z dziadkami to najwspanialsze co w życiu mogło mnie spotkać.), mój dziadek miał kurczaki. Ja też miałem takiego jednego swojego ukochanego kurczaczka. Pewnego razu, gdy zabrałem go na moją dłoń... zrobił kupę. Popłakałem się i szybko pobiegłem do dziadka. Niestety mój kurczak umarł po około 2 tygodniach z niewiadomych powodów. Miałem wtedy totalnego doła, nie chciałem wychodzić z domu przez kilka dni. Wtedy też dziadek kupił mi króliczki, które pokochałem tak samo. Kiedy zakładałem moje konto trwała Wielkanoc, przypomniałem sobie wtedy o tym kurczaku i z tego powodu tak nazywa się moja myszka.
O czym będę pisał? Pierwszą rzeczą jaka przyjdzie Wam do głowy jest Transformice. Będzie to główny temat na tym blogu. Przedstawię dla Was opis każdego wydarzenia, poinformuję o nowych przedmiotach w sklepie, zaprezentuję poradniki oraz stworzę wiele wspaniałych map oraz wydarzeń blogowych.
Uwierzcie, że nie będzie tu nudno! Oprócz myszek będę dodawał filmiki nagrywane kamerką GoPro. Po co? Chcę pozwolić Wam wczuć się we mnie i ujrzeć piękno życia na wsi. To Wy zadecydujecie o tym co nagram. Na moje wycieczki po Polsce i za granicą zabiorę aparat, następnie postaram się przedstawić wam jak najlepsze zdjęcia z tych wypraw.
To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się!

0 komentarze:

Prześlij komentarz